2009-02-17

Shoppardag med Lojs-Gojs =) Bla...

Lojsan och jag tog en tur till Norrpan igår. Vi skulle köpa skor till henne och så, och ibland är det så tråkigt att åka till sin egen hemstad! Vi gick i alla affärer och shoppade rätt bra. Till de små tjejerja oxå... Kläder, en varsin vovve som skäller och viftar på svansen. Jättesöta! Jag var in på Bauhaus en sväng och kollade Friggebod. Det kanske blir en som syrran har på gräsmattan, fast jag ska göra om den lite. Den är billig, man kan får den henmskörd och lastad för 2000 spänn och då har man penar över till isolering. Fast vi måste prata med våra grannar först, angående platsen där vi vill ha den ;) Bauhaus firade 2 år, tror jag de va, så dom hade billiga orkidéer. Var bara tvungen att köpa två vita till. Höga och massa knopp. I den var det 2 stänglar tom... Sååå vackra sååå.... Här har Ella ritat av kusin Egon. Sött va! Hon e fenomenal på att rita gubbar. Alla ser olika ut. Olika former, glada arga, hår, utan hår osv... Jag tycker iaf att hon e jätteduktig, men man kanske SKA kunna rita så bra när man snart e 4 år. Strunt samma. Men visst ser det lite ut som Egon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar