2009-02-12

Sjuka barn...

Det e såå tråkigt. Vet hur länge vi varit sjuka fram och tillbaka. Det går bara runt runt runt... Jag har väl klarat mig bäst men de e nåt i halsen som GÖR ONT =(
Tror kanske det beror på att man har 4 barn på 4 olika ställen. Två olika dagis här där vi bor, Lojsan på sin skola och Ludvig på sin! Egentligen 5 ställen, för "guben" är ju på sitt jobb oxå...
Eller kanske 6 ställen, efterom jag gärna springer runt på loppisar och affärer, hi hii..
Igår fortsatte jag måla klart köket. Väggarna och listerna. Det tar sin tid när man ska göra all markservice oxå. + att jag köpte snickeri-färg från en lågpriskedja, som inte var bra! Den är alldeles vattnig och rinner nåt enormt. Ja jaa. När listerna och väggarna är klara så ska jag gå på kaklet! Det ska bli vitt och jag tänkte måla med våtrumsfärg! Ska nog funka, måste bara tvätta massor först!
Nehepp. Nu ska jag plocka lite tvätt... Inte sitta still!
So long....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar