2009-03-10

Jobb jobb jobb

Har ju inget.
Måste ha ett.
Vad vill jag ha?
Precis som om jag kan välja och vraka...
Not!
Har skrivit några ansökningar idag.
Gjort div uppdateringar på jobb-siterna.
Skulle behöva ha ett par snygga ansökningar med foto, som jag kan ha i väskan jämt.
Då kan man ju lämna dem lite här och där =)
Inte seriöst kanske...
Fy vad allt e trist och stressigt!
Hemmet är ett stort kaos. Inte hela, men stora delar av det.
Måste göra ordning i tvättstugan så det blir mer strukturerat där = lättare att hålla ordning.
Måste fixa Ludvigs rum = Ett förråd, med massa, massa saker överallt. Stök och kaos.
Vill måla klart köket. Halva är vitt halva är, som förut. = Fult!
Vill måla klart all de rum som jag påbörjat, men aldrig hinner göra klart! Snart kommer våren och då har vi MASSOR att göra utomhus!
Nytt tak på altanen, nya "väggar" på altanen, köpa + bygga friggebod, ta bort rabatt-rundeln på framsidan, räta upp lekstugan, ta bort den gigantiska sandlådan, fylla ut m jord, så gräs och göra en annan sandlåda. Mindre med lock på! Mycket katt-kiss blir det annars... Äckligt!
Göra större uteplats på framsidan också. Lägga nya plattor och plantera några buskar.
Vi måste köpa markiser också.
Blir tokig! Kan ingen ge mig 4 miljoner eller så... Ha haa.
OCH trolla mig så jag får bort 20 kg. MINST!!!!!
Nej. Nu ska jag hämta barn på dagis.
Ciao for now..... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar