2009-03-11

Souzo - tror det stavas så...

Har en väninna. Hon är väldigt speciell. Mitt i allt sitt eget "lidande" tar hon ett par timmar på telefonen för att "läsa av mig". För det är precis det hon gör. "Läser av människor". Hur de mår och varför de ev mår dåligt. Sen pratar vi. Massor och analyserar "problemet". Vi kom fram till massa saker som både är bra och inte är bra för mig... Men det håller jag för mig själv... Än sålänge... Hon är i alla fall en riktig vän. En sån som ALLA borde få äran att ha.
Souzo har ordinerat mig vad jag ska äta och inte äta. Än sålänge känns det som om det fungerar. Imorgon ska jag till Hälsokost och rådgöra med dom, hur mycket och vad jag kan blanda, av allt det jag behöver. Kosttillskott! För det är vad det handlar om. Någonting är fel med min sköldkörtel. Nu äter ja Kelpasan för det och mår redan bättre. Men man blir hemskt "pruttig" i magen av dom. Förlåt kära familj, men det kanske blir bättre med tiden...
Jag behöver ju helt klart röra på mig. Det är en sak som e säker. Ska försöka ta en promenad så ofta jag kan. Det kanske inte blir varje dag, men nästan iaf...
Nu ska jag snart sova. Alla barne ligger i sina sängar och C jobbar natt! Jag vet ju att Ella vaknar snart och sen vaknar Alice så det blir inget sova inatt.... heller....
Nu ska jag sända några tankar till min vän Souzo och hennes familj som går hemma och väntar på besked. Tråkigt eller lyckligt? Det vet vi inte än... Men jag håller min tumme! STENHÅRT!
Kram på ER!
Och kram och godnatt till alla andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar