2009-04-20

Riva garderob, göra dörr, bygga vägg.... Hjälp...

...vad har vi gett oss in på?
Det är tur att vi får proffshjälp på lördag! Vad vore livet utan en en kompis som e snickare?
Jo. Ett liv utan en kompis som e snickare, ha haa haaa...
Ja. Nu va ju jag rolig.
Det här är i hallen. Mellan två rum. Här har jag haft min fina vita skänk, som jag målat 1000 ggr typ. Den e fortfarande lite orange kan jag tillägga. Får måla igen, ett annat år. HÄR ska det alltså bli en dörr! Ett dörrhål med dörr! Såga ett hål i väggen!
Ja ni fattar va... Liiite läääskigt...
Men på andra sidan, i nuvarnade Alice rum, så har Conny redan gjort ett hål. I ena väggen! Och det gick bra, så bra. Imorgon ska han få göra hål på andra sidan. Det svåra blir nog att sätta dit en dörr. Med karm och allt, men men. Man lär sålänge man lever ju ;)
Kolla Sally-Musen. Va håller hon på me, hi hii. En suddig bild men man ser ju att hon sitter i fängelse eller nåt. Hon ska bara ut! Hela tiden! Hon tar i så bakbenen lyfter! Det är snart ingen vit färg kvar på buren. Tokiga mus... Men hon e söööt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar