2009-04-25

Solig fredag

Här sitter Alice och hennes skrynkliga mamma i solen och myser.
Kolla min hemska panna. Fy 17. Måsta ha nåt där. Vad? Botox? Silicon? Nervgift? Vad...
Fy vad ful jag är!!!! En riktig gammal kärring.
Stackars mina barn...
Köpte ju en lekstuga till tjejerna förra sommaren, men jag har inte hunnit fixa så mkt med den. Lade nytt tak bara, sen tänkte jag att jag väntar till nu för att se om det var tätt! Och det var det. Puuhhh vilken tur. Alltid nåt som funkar som det ska och inte krånglar...
Här ser man en vattenskada som funnits länge. Eftersom taket var trasigt. Jag e ju såå sugen på att göra ordning där till tjejerna för när de får sina nya, små rum,. så finns knappt plats kvar att leka kök i. Nu får det bli i lekstugan istället! Här nedan ser man att jag börjat måla VITT! Kommer att bli såå fint. Lääängtar tills jag får möblera, sy gardiner och göra massa annat fint =)
Ska snart ut och måla lite till, så Conny får lägga tjejerna!!!!!
NOT! Skoja bara ju.... Jag får måla sen när tjejerna somnat eller nåt.

1 kommentar:

  1. Hej på dig vännen! Inte behöver du botox inte, du är så söt så!DUMHETER!!!
    Oj vad ni pysslar och står i! Visst är det härligt när krafterna kommer tillbaka och man hämta hem lite :-)

    Kram Sofie

    PS. Gardinerna blev superfina, bra jobbat!!!

    SvaraRadera