2009-05-09

Kalas bilder

Kolla fina presentpappret. Skulle vara läckert som tyg ju....
Av Inka, som har bloggen "så vitt jag kan se" och alla dom fick jag den här boken som hon illustrerat själv. Man ska ha den på toa/dasset och sen kan de som sitter där och b-js-r tex skriva en rad =) Som en gästbok! Kul va.... Nu måste alla skriva nåt i den bara. Eller rita nåt! Fick även denna servetthållare av dom. Har faktiskt önskat mig en sån. Jättefin!
Och sen fick jag, som jag också önskat mig, men aldrig tänkt köpa, en sån fin skål. Ittala i grått. Den ska jag fylla med vita marshmallows som jag älskar.
Visst är den fin?! Passar perfekt här hemma hos mig =)
Tidigare i veckan var pappsen förbi med ett kuvert, massa penséer och en stor påse jättefin blomjord!
Tack alla som uppvaktat mig trots att de bara var 39 jag fyllde! Nästa år ni... Då ni...
E jag borta. Låååångt borta he heee...
Kraaaam på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar