2009-09-14

Ella och hennes teckningar

Alltså man blir såå himla glad av Ellas teckningar! Här slängde hon ihop en larv på nån minut medans jag klädde på Alice. Visst e den söt! Eftersom hon alltid ritar så glada figurer måste det ju betyda att hon e en glad tjej, tänker jag =) De e bra. Jag köpte den här häromdagen. Den var vitaktig-limegrön. Två blommor med massa knopp. En knopp har nästan helt slagit ut här och den e rosa?! Det ser lite häftigt ut tycker jag. Eftersom jag har vitt och rosa i köket blev det ju perfa. Nu ska jag bara hålla den vid liv. Vattnas varje dag annars hänger den som en slapp...... över fönsterbrädan ;) ------------------------------------------------ Sen vill jag bara skicka ett STORT GRATTIS till en viss liten familj men jag vill inte avslöja varföroch vem. Hon ska få skriva ut det själv i sin blogg först. Nu kommer tankarna börja rulla hos mina läsare.... Utom 2 som redan vet!! Nu ska jag sy sy sy. Det är det enda jag klarar med min onda kropp just nu. KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken sjukt söt larv!!! Tror också det betyder att hon är en glad tjej ;)
    Du får be henne rita nåt gulligt til Egon som han kan ha på väggen i sitt rum!

    SvaraRadera