2011-01-16

Äsch. skiter i dom ;)

Jag är för bra helt enkelt. Är inte ledsen längre. Fick nog bara en chock. All senaste tidens spänning som släppte... Nu får jag ta nya tag, se positivt på det och gå vidare.

Nu kommer jag ha tid att göra iordning i min lokal. Butik eller inte. Det är inte viktigt. Ska bli skönt bara att kunna åka dit, känna på alla tyger, få inspiration och drömma mig bort :)

Snart är det dags att börja packa vårt hem oxå. Ska bli skönt att flytta.

Vi går ju även mot vår och för första gången ska jag välkomna den med öppna armar...

Nu blir det snart mat för mig och mina fina <3

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bättre! Om du är ledig någon vardag, eller om ni vill ha besök på helgen så säg till, jag, Nova och Elton kommer gärna och leker någon dag, eller om ni vill komma till oss!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt vännen? :( Du förtjänar att vara glad och lycklig ju!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hej, gumman!

    Vad har hänt egentligen??? Hua, vad ledsamt det låter. Berätta. Jag har inte varit i lokalen på jättelänge, men jag längtar. Vi måste ses nån dag där...och fika. Krävs att vi köper en var sin stor bakelse till. Det verkar du behöva.

    Kram Inka

    SvaraRadera