2011-03-14

Fika med filmjölkskaka

Igår körde jag Ella på kalas. Långt ut på landet. Till ett stort, nybyggt hus. Alice och jag åkte hem igen sen, och Conny fick hämta Ella sen.

Jag Och Alice tog en promenad till syster Caroline när vi kom hem. Mamma och pappa va där oxå. Vi fika och pratade strunt... Carro hade bakat en långpannekaka som innehöll filmjölk. Jättegod. Lite halvkladdig :) Sen hade hon gjort, hmm, heter dom Jitterbuggare ?? Tror det.. Supergott!

Till och med Ludvig kom över en stund... Fantastiskt ;)

Carro berätta om en liten katt som en person ville bli av med. En supersöt liten hårboll som jag döpt till Gulletufsan <3 Är Jag realist så kan vi inte ta henne pga stambytet. Blir jobbigt och rörigt och skitigt. Åh.... Vill ju ha en katt... Men men.

Nähä. Frukost står på schemat...

Puss <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar