2011-03-12

Har gjort det igen...

Burit nåt tungt. Att jag aldrig lär mig. Igår flyttade jag om möbler i Lojsans rum. Tungt. Ont....

Idag lyfte jag hot Ludvigs stora tv från Lojsans rum till Ludvigs. Tungt. Aj. Ont...

Men jag får skylla mig själv som inte inser att jag faktiskt är inte är 25 längre. Trist men så är det :P

Nu ligger jag i sängen och har ont ont ont i höfterna. Och Ella vill gå ut med sin kompis till lekparken men jag vill inte släppa ut dom själva. Skit... Man kanske skulle ringa veteranpoolen och hyra en extra mormor-farmor-morfar-farfar :) Är det Rut-avdrag på sånt :/ Hmm...

Äsch. Bäst klarar sig själv. Så fort värktabletterna har kickat in så får jag släpa mig ut ;)

Åh. Kom på att jag har köpta-frysta-kanel bullar i frysen. Kanske ska göra lite fika och ta med ut...

Japp. Så får det bli :)

Puss <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar