2011-03-11

Promenad i blåsten

Lite kallt var det på hemvägen. Vi köpte mjölk. Tjejerna vill ha pannkaka till middag och vi har rester från igår. Kul fredag :)

Lite godis, chips och dipp slank visst ner i påsen oxå... Gott !!

Imorgon är det schlager för hela slanten här hemma. Önskar jag hade lite vuxet sällskap att titta med. Nån som tycker det är lite kul :/ Conny är inte speciellt intresserad. Eller om han måste så.... Och med vuxet sällskap menar jag kvinnligt :)

Får bli min helg, nästa helg, när Cicci kommer och förhoppningsvis stannar till söndag :) Sova på hotell med bästa. Mys ... Vi kommer prata ihjäl varandra iaf Hi hii. Brukar vi göra... Speciellt med lite vin i kroppen :)

Så. I alla fall. Den lördagsnatten är jag inte mamma och sambo, bara jag :) Skönt....

Nu ska jag fixa lite till här hemma. Tar ju aldrig slut... Trött e jag oxå. Conny kommer snart hem och då ska jag tvinga honom att bära ner en dörr till källaren, sätta upp mitt fina vita skåp och nåt mer.... Fast han har jobbat fm och är väl skit trött.... Förstås :/

Ja jaa. Ibland drömmer jag om.... Ganska ofta om att... Men som sagt... En dröm...

Puss på er <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar