2011-03-20

Spy gurka

Kul att Alice nyss spydde ner hela min säng... Blää... Stackars liten. Har klagat på ont i.magen flera dagar till och från. Haft lite feber oxå fram och tillbaka. Ikväll ville hon inte äta middag utan klagade på ont i hela kroppen... Pluttan <3

Ella spydde häromkvällen oxå. Fast det var pga för mycket glass och annat skit. Alice har feber och det luktar Blää...

Nu börjar jag oxå få ont i magen... Säkert inbillning bara ;)

Har haft en ganska bra helg ändå. Fått massor gjort hemma. Plockat upp kanske 6-7 kartonger typ. I lördags var jag på hotellet mitt i stan och åt en lång frukost med Cicci. Pratade som vanligt massor, massor... Efter det tog vi en tur på stan och sen åkte vi till Bo mässan. Den var sådär i år, men lite kul hittade jag och fick massa inspiration till hemmet. Nu vet jag hur jag vill ha Det i vårt sovrum. Ska måla där själv. Orkar inte vänta till efter sommaren....

Nähä. Nu ska jag kolla tv och lyssna på Alice rossliga andning... Hmm... Kanske måste kolla upp den imorrn...

Puss <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar