2011-03-16

Typiskt

Nu blev det inget hotell sovande i helgen. Cicci kunde inte :(

Men vi ska äta hotellfrukost ihop på lördag morgon sen kanske en sväng på stan, sen en sväng på Bo mässan. Mysigt!

Fast jag hade ju räknat lite med att gå ut på lördag... Men som jag mår idag, kanske det är lika bra att stanna hemma :/ Såå ont i halsen...

Nästa fredag, den 25e, ska vi fira Conny här. Han fyller 45. Shit. De e gammalt... Fast han ser inte så gammal ut om man jämför med andra i hans ålder. Faktiskt inte.

När man tittar på "folk" framförallt tjejer, så är det sån stor skillnad på 40 och 45. I utseendet alltså. Den skillnaden är större än tex 30 och 35. Jag blir 41. I maj. Suck...

Det är såå mycket jag skulle vilja göra i livet. Har inte provat allt jag vill. Inte för att lite är slut vid 41, men man blir äldre, vissa saker blir jobbigare, man bli fulare osv... Tänk om man skulle behöva hitta en ny karl tex. Fy... Ingen skulle ju vilja ha en avdankad, ful, saggig, använd tant... Tur att jag Inte behöver bry mig, men man vet väl aldrig :/

Ja jaa. Idag är Conny hemma hela dagen eftersom han jag jobba natt. Hoppas vi kan få lite mer gjort då, här hemma. Fick lite fixat igår ändå, eller jag låg mest på soffan och var skruttig.

Nu är det dags att väcka barn. Hatar mornar med ungar som inte går upp. Lojsan är väl Okej men hon har ju sina problem i skolan och vill väl inte dit idag. Ludvig, jaa... Usch. Trött på hans fasoner. Riktigt trött...

Godmorgon iaf alla glada. Kollade in min statistik på bloggen och enligt den är det massor som läser den. Vore ju hemskt kul att veta vilka....

Kram <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar