2011-05-01

Gårdagens utbrott.

Riktigt skönt. Jag flippade totalt. Orkar inte berätta hur men idag mår jag mkt bättre. Så e de...

Har varit på barnloppis idag med söta Sandra. Vi fyndade rätt bra. Hon små mini mini byxor till mini mini Noah och jag lite grejor till mina "små".

Efter att jag fick flippa igår så hade jag massa energi idag så det blev bullbak. Ingen maskin utan handknådade minsann. Stora blev dom och lite torra men rätt goda ändå. Fyller på fredag, och då kan det vara bra att ha nåt i frysen :)

INKA: Har fått höra så länge nu att jag är en sur morsa och det blir man inte gladare av. Och massa annat men det tar vi en annan dag. Hör av dig om du vill prata, dricka kaffe, äta lunch, gå på loppis, gå barfota i gräset, va i lokalen eller bara ha en kram. Du vet var jag finns !!!

Nu ska jag hitta på nån middag. Noll fantasi. Totalt blankt... Hmm... Ja jaa de löser sig. Bara jag och de små hemma så. Ah! Nu vet jag. Fiskbullar och ris. Gott :)

Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Ja fy vad säker och mysigt det var där..... :)
    //Lojsangojsan

    http://llojsanlyckblom.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna!

    Hoppas du hade en trevlig födelsedag och att du fick en massa presenter.

    Kram

    SvaraRadera