2011-07-11

Egon, spel, katt och eller hund.

Ella och Alice fick varsin spelkonsoll på Ellas födelsedag. 100 olika spel.

Egon blev hel frälst. Kolla stilen när han sitter och spelar. Sååå skön :)

Dagen efter fick han ett eget sånt spel.

Ellas kalas gick kanon. Vi åt massa gott. Barnen lekte och hade kul :) Alice följde med mormor hem och sov där sen...

Jag har mest bara ont i munnen. Hoppas jag får tid för operation snart. Hur 17 ska jag stå ut hela sommaren.

Vi försöker hitta på nåt att göra i sommar. Tänkte Alv, men ångrade oss. Blir kanske en natt vid parken zoo i början av augusti. Men det är lite trist att åka själva. Ja jaa....

Är ju så sugen på ett djur. Vill ha katt men tycker lite synd om innekatter. Å andra sidan vet dom inget annat och man slipper fästingar :P Har ju följt en kattmamma i en blogg. Nu har hon fått kissebebisar och Jag har fastnat för en liten pojke där. Vet inte om jag blir utvald att få köpa en katt bara...

Skulle även vilja ha en hund. Men om jag är riktigt ärlig så, har vi verkligen tid?? En katt är enklare och hund kan man skaffa senare. Fast man har katt :) Tankar som snurrar.

Fast det blir nog katt. Längtar efter nåt hårigt att mysa med. När man gosat med Elis så saknar man ju Musse sjukt mycket..
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar