2011-09-10

Klassfest i Trosa 8/10 2011

Så e de. Kul ska det bli. Vi är jätte få som ska gå men vi får göra det bästa av det :)

Jag ska bo på ett vandrarhem där. Skönt att vara på plats. Vet ju inte hur "glad" man blir och då är det tryggt att bara kunna gå och lägga sig om man vill. Istället för att man ska sätta sig i en bil och åka hem :)

Lite förfest ska det bli. Hemma hos Johan L. Jag ska fixa lite gott att smaska på har jag lovat. Sprit ska jag hälla i mig oxå. Ingen öl iaf :P

Hoppas, hoppas några till anmäler sig. Vore lite kul...

Nu återstår att försöka gå ner några kilo. Har fem veckor på mig ungefär så några kilo ska jag väl lyckas få väck :)

Tog en rask promenad idag och det kändes skönt. Ska ta en imorrn med. Men jag fick sånt jävla skavsår bara. Måste hitta mina andra skor... Ska göra en bra spel lista oxå. Mycket lättare att gå med bra musik :)

Metallica är kanon !!!

Nu ska jag ta mig upp ur sängen där jag legat en stund. En grogg kanske :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Det låter väldigt roligt även fast ni kanske inte är så många. Alltid kul med lite äventyr.
    En kram till dig! Blev så glad för hälsningen inne hos mig.
    Susanne

    SvaraRadera