2011-10-24

40-års kalas x 2 med 70-tals tema

Här har vi Russlaget.
(Ja dom som fyllde är hästtjejor)
Vi kom tvåa i ett jäkligt roligt musikquiz.... Sånt älskar jag :) Skulle vara grym i Dobidoo :P

Temat för festen var 70-tal. Jag hade planerat vad jag skulle ha på mig men det sket sig på fredagen. Så. Det blev svarta byxor och svart blus.

Men dom flesta andra hade verkligen ansträngt sig. Jäklar vad fina alla var. Riktigt kul att se. Speciellt alla killar i sina tighta utsvängda brallor. Inte sexigt alls ;)

Träffade massa nytt roligt folk. Hade trevliga bords herrar från alla håll. God mat som tusan. Måste ha Saras recept på kycklingen. Otroligt gott. Sen var det annat kallskuret, potatisgratäng, ost, kex osv. Och massa god dricka förstås :)

Lyckat party och jag hoppas verkligen Jessica och Sara är nöjda. Vi som var gäster är det i alla fall. Tack för att vi fick vara med :)

Idag, måndag, har jag sviter efter lördagens promenad i högklackat, flera timmars dans i högklackat och mycket sittande. Grym träningsvärk och ont i höfterna. Men det går över :) Lite får man stå ut med. Herregud. Jag är ju faktiskt en gammal tant nu...

En vecka till med tidiga morgnar. Sen är det höstlov i skolorna. Skönt :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar