2011-10-20

One piece

Dålig bild, men den här vill jag ha i julklapp. Skiter i om folk tycker dom e fula. Jag gillar dom :)

Lojsan har en. Men det är klart. Den smala, söta lilla tösen passar ju i allt. Jag är absolut för tjock men det struntar jag i :)

Usch. Det är torsdag och jag sitter i soffan och äter lite ostbågar. Inge bra... Måste vara lite slank till lördag.

På lördag ska vi på 40-års fest. Blir nog kul :) Tror det var typ 70 pers som kommer. Man känner väl inte så många, men det brukar bara vara roligt :)

Trött jag är på ungar som hänger på mig hela Jävla tiden. Blir tokig. Räcker det inte att man sitter bredvid i soffan. Måste man klättra, klättra, klättra. Suck...
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Hej hej,
    jaha, du är också klätterställning du? :-) Jag är även någon sorts mysfluff-figur, man kan nämligen klättra på mig i soffan OCH samtidigt krafsa/dra/borra in näsan i mitt hår. Rätt mycket.
    Ibland blir man lite öm i hårbotten, typ :-)
    Heja dig, hoppas du hittar lite egentid (eller hittar och hittar, TAR dig lite egentid. Jag ska också bli bättre på det!)
    KRAM
    Susanne

    SvaraRadera