2011-11-28

The Girls room

Såhär ser det ut just nu. Ella va med mig till Ikea och hon ville prompt ha en sån stol :) Bordet blir lite litet för två men funkar sålänge. Dom ska få ett till, vi ska flytta Ellas säng, sen blir det varsitt skrivbord vid väggen med massa hyllor på väggen. För pennor, pärlor och annat pyssel. Det gillar mina små <3


Önskar jag hade städat och fint och färdig möblerat här hemma nu så jag kunde börja småpyssla lite. Göra lite julfint åtminstone för barnens skull. Men. Har ju lite tid på mig. Det är ju inte jul än :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. Hej svejs!

    Det blev fint med stolarna. Ja, dina gulliga små pysseltjejer, hi hi. Synd att du gav bort ditt stora bord från lokalen då...De har kastat det på tippen nu iaf. Säg till nästa gång du ska till Ikea så kan du få köpa 2 rullgardiner till oss.

    Ha det gött


    Kraaaaaaam

    SvaraRadera