2011-11-23

Ljus i vårt hus

Visst är det mysigt med tända ljus. Med "små" barn och en galen katt, tänder jag alltför sällan. Har varit på och haft ljusparty, så jag har en mängd fina och väldoftande ljus. Ska bli bättre på att ljusa ;)


Idag är det onsdag. Är hemma idag oxå med snoriga barn. Imorrn måste dom vara friska, för jag har lovat köra Ludvig och två kompisar till Dreamhack i Jönköping. Vilket jag ångrar STORT nu :/ Tar typ 5h fram och tillbaka... Suck.


Nu sitter jag i köket med min frukost och levande ljus. Funderar på allt jag behöver göra idag. Vill ha fint till söndag så jag kan få in lite julstämning här... I röran. Blir förhoppningsvis av med lite möbler i helgen.... Hoppas hoppas :)


Nä. Nu ska jag ta en macka till, dricka upp mitt kaffe och sätta igång och röja.


Ha en bra dag mina vänner :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. Hej där bönan!
    jaaa du, snacka om röra... då skulle du se hur det ser ut här hemma. Inget adventsmys hos oss ännu så länge (men man har ju hela fyra advent på sig, HA HA! :-)
    Ja, tulpanlökarna är det bara att stoppa i jorden nu på hösten, ända tills jorden är frusen går det bra. Baljan är väl lite mer riskprojekt för om det blir stora förändringar i temperaturen så blir det mer skillnad i baljan än nere i jorden och det gillar inte lökarna. Men förra gången gick det bra.
    Kram på dig, trevlig körtur imorgon :-)

    SvaraRadera