2011-11-07

My ass...

Det blev en "het" diskussion om den här profilbilden på fejjan. Lojsan smygtog den på mig och tog den som profilbild. För skojsskull.


Många har gillat. Många vill ha, men några har oxå ogillat. Fast dom tänker jag inte lägga nån energi på.


Ser numer på mitt ass på ett helt nytt sätt. Riktigt snyggt faktiskt. Det enda på mig jag kan vara lite stolt över. Om det kan vara snyggt så borde jag kunna få resten att bli det oxå. Sakta, men säkert :)


Stress tonade håret idag. Samma färg som förut, trodde jag. Suck. För mörkt. Inte snyggt alls. Brun-grön-grå. Usch... Typiskt. Men jag ska slänga i nån guldig, så ser det kanske roligare ut.


Måste hitta en bättre frisyr oxå. Funderar på lugg. En rak, tjock lugg. Skitsnyggt. Idag när jag stod med saxen och var redo så såg jag hur tunnhårig jag blivit i fram. Men va kul då. Jag e ju för faan tjej. Ska inte bli tunnhårig :( Jaha. Nu sprack det oxå... Eller? Får vilket fall som helst gå till en frisör :)


Nu är det kallare ute och ingen sol. Då kommer mina exem fram. I ansiktet ska dom såklart sitta. Faan vad det kliar. Och fult är det. Ska prova att sola solarium lite då och då får se om det hjälper. Det har blivit värre och värre med åren oxå...


Nähä. Man kanske skulle ta och sova. Har inte sovit på tre nätter typ. Dags nu.


Natti natt <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar: