2009-02-23

Ååhh de e måndag morgon... Nej kväll e de ju!

Se de snöar, se de snöar, de va väl roligt hurra!
Hmm jag vet inte de jag. Fy 17 vad halt det var imorse när jag skjutsa barn till skolan. Jag kröp fram. Tom på motorvägen!!
Idag har vi varit hos mormor och kollat in hennes Thailand-bränna! JAG VILL OXÅ HA EN BRUN KROPP!!! Jag dööör snart av blekhet, fethet och leda....
Äsch då. Så farligt e d e faktiskt inte, men det skulle vara skönt. Med lite sol o bad!
Inget fick jag gjort idag heller. Hmm. I morgon tänkte jag att jag skulle göra färdigt en del saker här hemma, men Alicen fyller ju 2 på onsdag och jag har inte köpt nåt!!!! Jag har glömt det!!!! Måste alltså till en affär imorrn. Kanske tom gå på stan. Åååhhh vad jobbigt! Hi hi... Not!!
Nej nu ska jag kolla lite TV och försöka få Lill-loppan att somna.
Kram alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar