2009-02-28

Söndagskalas!

Imorgon ska vi ha 2-års kalas för Alice Sprallis! Det är i alla fall några som kommer. Några hade annat att göra och några är sjuka. Men det är ju så det är. Huvudsaken det blir nåt. Jag har köpt två stycken vita tårtor! Nähäää... White Lady heter dom.
Brukar ju vara så duktig att baka själv och så, men jag orkar faktiskt inte denna gång... Det blir nog bra ändå...
Jag tog ett jättefint foto på Ella för ett tag sen och här ska Alice försöka se lika söt och fin ut. Tycker inte hon lyckas jättebra... Ser mest, ja jag vet inte. Full i faan ut!
Här blev det inte mkt bättre men hon försöker ju vara söt i alla fall, hi hii...
Vi hade ett litet kalas den 25:e när Alicen fyllde! Det blev kladdkaka med lite strössel på och 2 st rosa ljus. Hon hade lite problem med hur man blåste ut ljusen. Hon fick hjälp, kan jag säga...

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Hoppas nu att denna kommentaren kommer fram...jag skriver från Mackans dator.
    Men fattar du egentligen hur söt Alice är? Eller alla dina barn är överdrivet söta ju.

    Hoppas Ludde kom fram som han skulle. Jo, orolig blir man såklart.

    Jag var på Öppen Hand, träffade din far och Carro.
    Hittade lite smått å gott + ett gammalt stort vitrinskåp i ek och ett annat ganska gammalt skåp, där träet i dörren slagit sig. Kanske kan lägga den i vatten och lägga den i press och hoppas att den plattar ut sig. Ska kolla.

    Nej, förälskelsen är en födelsedagspresent från Markus å Kevin som jag ska hämta på måndag...mellan Malmköping och E-tuna, hihihi.

    Ha det så trevligt i mörrn.


    Kram Inka

    SvaraRadera