2009-03-08

Det regnar ute.

Jag e trött. Sover till 2 ung varje natt sen är det slut. Då vaknar den minsta och knölar sig fram, resten av natten. Känner mig tung, trött och ful. Men det är väl årstiden också. Idag är det söndag och jag har ingen inspiration till nånting. Vi ska på kalas vid 4, så jag behöver faktiskt inte göra nåt speciellt idag. Vi skulle ev ha hälsat på gamla Tjammo idag, men det blev ändrade planer. Jag vill helst inte gå dit själv, för man vet aldrig hur hon är, så jag vill helst ha mamma med mig typ. Men men... Nu ska jag torka kiss. Alice läckte visst... Typiskt, bara för att jag satte mig vi datorn... Ja jaa. Får fortsätta senare... Ciao...

1 kommentar:

  1. Hej, Johanna!

    Tack för igår. Verkligen trevligt. Och jättetack för den fina kronan. Jag blev så glad. Har länge önskat mig en sådan.


    Ha en bra vecka och hälsa de andra.

    Kram Inka

    SvaraRadera