2009-03-02

Kanske ska visa lite bilder oxå

Här står 3 blonda kusiner och kollar in presenter som Alice fick.
En Hello Kitty blus med puffärmar! Såå söt! Passar Alice perfekt...
Det här är en Hello Kitty klänning. Fick den med vita tights till. Så fiiint!
Och ett par bruna knickers med söta detaljer! Till dessa ska jag köpa, strumpbyxor, en Madicken blus och en stickad väst. Kommer bli såå läckert på min minsta snörpilörpa =)
-----------------------
Tack för alla presenter som barnen fick =)
------------------------
Det blev inte så många kort tagna för min del, men alla ni andra som tog foton
kan väl maila till mig! Snälla....
Hej svejs...

3 kommentarer:

  1. Hej, Johanna!

    Tackar så hjärtligast för hälsningen.


    Kram från Tant Inka

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Det har redan skitigt sig kan jag säga hahhaha :)

    SvaraRadera