2009-03-20

Lite blaj blaj bilder

Jag fullkomligt älskar pannbiff. Speciellt när den är kall, skivad på en knäckemacka och med rödlök på! Gärna en kall öl till också, men till denna macka drack jag ett glas iskall, morotsjuice! Här har jag köpt till Alice och Egon. Dom är ju såå söta. Mini, mini, minismå, men det syns ju inte här... I sommar kan dom hjälpa till, minsann. I morgon är det dop som sagt. Den här dopklänningen sydde jag för ung 13,5 år sedan. Utav gardintyg! Gjorde en rosa rosett och en blå. Den har använts av många nu. Ska se om jag kommer ihåg vilken ordning dom kommer: Ludvig Martin Nils Hanna Lousie Oskar Filippa Philip Ella Alice Egon Rasmus Hjälp! Tänk om jag glömt någon... Säg till i så fall, ni som har hjärnan i huvudet. Min finns i ena fotknölen förstår ni. M Men dopklänningen då. Den är ju inte den snyggaste kanske. Jag ville inte ha en helt vit! (Kan ni tänka) Man blir så blek i vitt ;) Hade inte råd att köpa någon heller då, och vi hade ingen i släkten. Hyra fanns inte på min världskarta, så jag fick vackert göra en. Jag vet att den "kopierats" åtminstone 1 gång.... Jag tycker den är fin och eftersom man bara har den 1 gång, men flera kan ha den så. Ja! Det är kul att HAR haft den oxå! Nångång ska alla namn, och datum, broderas in. Ni som läser detta och har haft era små barn i den, kan väl maila alla namn och datum till mig! Thank you! Äntligen är hissgardinerna på plats men dom e långt ifrån klara. Ska byta stång och små fixa lite. De drar liksom ihop sig upptill när man drar upp dom. Hmm... Måste trixa till lite. Fast det är rätt ok ändå. Tills vidare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar