2009-03-25

Mera väskor och lite blommor!

Den här färgglada saken ska jag ha själv, tror jag! Tycker den är lite vår och sommar!
En ljusblå med vitt foder. Det bästa med väskorna är att de är vändbara =)
Köpte 2 av dessa fantastiskt vackra blommor. Kungsängslilja. Ska plantera ut dem i min rabbat sen när det går. Dom påminner lite om Orchidéer. Undrar om de inte kallas typ Sveriges Orchidéer eller nåt. Hmm. Vet inte. Kan ha fel där... Men så ljuva är dom. Liksom: "Hej. Kan jag växa lite här, förlåt mig men jag vill finnas här." Om blommor kunde prata =)
Sen. Förstås! En mårbacka. Visst, Carro, de blir höga, men du kan ha dom på din soliga balkong sen i sommar! Åååhhh vad söta dom är. Och luktar så gott! Mmm...

3 kommentarer:

  1. Nej jag vart faktiskt överraskad när jag såg priset på spegeln! Med tanke på affären annars som sagt hihi..
    Yes cd-spelaren är från Classe så då e d samma, den var så liten och bra! Och snygga färger.. Inte speciellt dyr heller, tycker dom kostar massor på andra ställen, fast då e d väl "bättre" märken förstås.. Denna funkade ju super!
    See u tomorrow!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli skoj hihi, och så alla barnen kan leka :) Då kanske Egon vill gå mer också när han ser kusinerna!

    SvaraRadera
  3. men jisses vilka fina väskor! Kan man beställa såna?

    SvaraRadera