2009-03-25

Some pictures

Har fått min syhörna ganska klar. Det är en fröjd att sitta där och sy. Idag har jag sytt 2 väskor till. Den ena med Alice i knät! Lite mer komplicerat men de funka...
En korg med lite tyger att bli inspirerad av. Är lite insnöad på väskor nu, men imorrn har jag andra projekt på G!
Såhär ser "Min hörna" ut just nu. Ska ha nån mer hylla, sen en stol till. Har en likadan i garaget som jag ska ta in. Undrar om man kan sätta hjul på dom??? Klart man kan, men. Nej. De blir inge bra. Ska klä om dom i alla fall. Borden jag köpt är från IKEA. Det som är bra med dom är att dom inte är kritvita, för det är inte väggarna heller =). Lite creme vita sådär, så det passar perfekt. Ska måla hyllorna i nån färg men jag vet inte vilken än. Hmm... Jag har en idé. Får se om det blir bra... Hmmm... Jo det får det bli! Snyggt... Ni får se en annan gång...
Favoritgodiset i en söt skål. Dettog slut på 10 minuter kan jag motvilligt erkänna....
Men gott var det!
En riktigt Retro låda! Är egentligen ett smyckeskrin, men jag har det som sylåda och nåldyna. Visst e den ful-fräck!!! Passar fint i syhörnan... Än så länge... ;)

1 kommentar:

  1. Guuuud så fina dina väskor blir! Den blommig, är det IKEAtyget? helt underbar!
    Ska bli spännande att se allt live. Stor kram

    SvaraRadera