2009-04-13

Annandag påsk!

Påsk-helgen är över och vad fort den gick! Massa god mat, trevligt sällskap och sol! Kan det bli bättre... Tyvärr har jag INGA bilder från påsken för jag hann inte me att ta några kort, så Carro! Har du några att slänga på mailen blir storasyster jätteglad!!!
På påskafton var släkten här. De flesta iaf... Full fart hela dagen.
Igår, på påskdagen, hade vi goda vänner här och vi åt de rester som var kvar. Jättemysigt då me. Lite lugnare, om man säger så.
Idag är jag bar en trött och grinig mamma som helst vill sitta för mig själv hela dagen. Conny ska jobba eftermiddag, blää, så han har fått ta de små nu på fm så jag kunnat "ladda mina batterier" till i eftermiddag. Håller på att sy lite, som terapi för mig själv. Fast nu fastnade jag vid datorn för jag skulle "bara kolla en grej".
Nehepp. Ska sy lite till...
Ciao for now..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar