2009-04-03

Äntligen fredag heter det ju!

Fredagar är såå jobbiga. Små tjejerna e skittrötta efter att ha varit på dagis i tre dagar. Tjuriga och hängiga. Hela dagen typ...
Idag har det varit kanon fint väder. Kallt på förmiddagen men sen kom solen och då var det super! har jag hört i alla fall för jag har inte hunnit vara ute.
Sprang en stund på stan på em. Jag köpte en svart herr jacka på HM häromdagen och Ludvig blev förtjust i den. Han ville ha en likadan. Daaahh... Som mamma? Ja sa han, de spelar väl ingen roll?! Hi hii... Gulligt tycker jag. Han provad iaf min jacka och var så jäkla snygg i den. Skit oxå. Jag var sååå nära att ge den till honom, men nej. Jag gillar min jacka och stod på mig. För en gångsskull he hee. Skickade in honom på HM och han lade undan en likdan. När vi skulle betala den så sa jag att det fannns ju en i militärgrönt. Han provade den och var så himla skitsnygg i den. Så den fick det bli =) Sen fick han dojjor oxå. Så han e fin när han åker till Malmoe...
Träffade en av Ludvigs klasskompisar idag. Erik. Skitgullig kille. Han kan du vara med oftare min son ;) Åååhh jag skulle önska att vi hade stugan klar snart, för då kunde Ludvig ha sina polare här lite mer... Men men. Det blir väl i sommar, för de flesta har moppe och Ludvig åker gärna bakpå.. Hmm.... Ska bli skönt när han själv har en moppe. Lite friare då...
Jag har iallafall förälskat mig. I en maskin. En overlock från Husqvarna =)
Köpte den idag. E såå lycklig. Fast jag har inte ens hunnit packa upp den. Nu är jag för trött känner jag... Imorgon kanske...
Visst är den fin min Huskylock S15 =)
Nu kan jag sy massa grejjor! Nice...

1 kommentar:

  1. kärleken till symaskiner är underbar!
    Hoppas ni kommer bra överens! :-)Längtar efter att få se allt du kommer att sy på den.

    jackan var skiiitsnygg så förstår att Ludvig vill ha en sådan.

    SvaraRadera