2009-04-02

Jag har såå många barn

Fast jag har ju gjort dom själv, eller typ, nåt! Imorse när jag skjutsat de stora till skolan, så dök jag in på bageriet och köpte mammas älsklingsfrallor! Deras kortläsare var trasig, och jag hade INGA kontanter. Vem har det nuförtiden??? Men jag fick handla ändå. Skrev ner mina telefon nummer och namn och lovade att komma tillbaka på dan. Och det gjorde jag oxå, hi hii. 30 spänn fick jag vara skyldig! Visst är det schysst av ett ställe att göra så. Jag var säkert inte den enda idag. Jag gillar den servicen och kommer att köpa frallor där igen. Åkte sen till mamma. Mötte pappa i dörren, på väg till den heliga anden = jobbet! Ha haa. Amen... Han jobbar som vaktmästare i en kyrka =) Vi åt frukost, mamma o jag och snackade massa skit! Om alla! Nej då.............. Skoja bara................ Vi pratade om allt mellan himmel och jord för vi hinner aldrig göra sånt annars. Efter en timme nåt, så kom Carro o Egon, och då var det full fart. Moster ner på golvet, som vanligt när det finns barn i närheten, och sen lekte jag titt-ut. Ha haa. Han e för söt den där lille-mannen, me han låter mycket. Nej. Nu måste vi lära honom att prata för det är det han vill =) Tror jag i alla fall. Vid 11.20 hade jag en tid hos en Fysioterapeft. Hur det nu stavas... Han va kanon. Ställde en diagnos på mig som jag egentligen redan fått. Av Souzo. Coolt. Jag blev lättad först, men sen, efter ett par timmar så blev jag lite nervös eller nåt. Ja jaa. Jag vet inte hur det blir nu, men om diagnosen stämmer, vilket den med all säkerhet gör, så måste jag lägga om mitt liv TOTALT! Fast det gör jag ju gärna om det är så... Fick oxå brev idag ang Lojsans prover hon tog hos läkaren häromdagen. Det visade att hon hade ett "proteinläckage i urinen". När ja googlade det så blev jag rätt nervös oxå. Diabetes eller njurinflammation eller så. Njurarna ligger närmast till hands om man jämför symptom. Inte kul alls. Min "sjukdom" la jag snabbt på is efter det. Nu är jag skit orolig, men jag vill inte måla faan på väggen så vi får se med det. Ska lämna in hennes urinprov imorrn, så får vi se... På em hade Lojsan en kompis me hem. Det var full fart och jag blev knäpp till slut! De små tjejerna sprang ut och in, med eller utan kläder! Ella sa: Det är somar idag mamma, förstår du! Hmmm... Inte var det såå varmt inte. Ja jaa. Vi måste iaf bygga staket runt hela j-a tomten för Alice tror att hon 15 och får gå var hon vill och Ella tar sin cykel och kör ut på vägen. Bra va! Grannarna kör RÄTT FORT här utanför. 30 km i timmen, va e de för nåt... ??? Ja jaa. Kvällen var som den brukar när Conny jobbar - K.A.O.T.I.S.K... Men härlig på nå vis ändå =) Tjejerna somna på varsin sida om mig, i vår dubbelsäng. Alice på höger sida, med min tutte i mun. JA, JAG AMMAR MIN 2-ÅRING!!!! Ella på den andra sidan, gosandes mina håriga ben och kelandes med mitt 70-tals rugg under ena armen. Hmmm... Tänk om man kunde ta ett foto på vår somna stil. Jag ligger böjd som en, jag vet inte vad! Huuuaaa mig.... När tjejerna somnat satte jag mig här vid datorn ett tag. Sa åt Lojsan att ringa sin pappa. Ni som vet hur de ligger till, vet ju att hon inte vill. Men ja tvingade henne i stort sett och jag tror att hon tyckte det kändes lite skönt efter. Halv-tvingade Ludvig att ringa till sin pappa oxå, och det kändes även där som om han blev lite lättad! SÅ SKÖÖNT även för deras trötta och oroliga lilla mamma. Nehepp. Nu ska jag ta mitt röda glas vin nr 2, och mina jordnötter, och sätta mig i soffan hos min "gube" som kom hem precis... sen sova. Nånstans där det är ledigt hi hii!! Gnatt gänget out there...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar