2009-04-14

Hjälp! Jag e me i en....

Alltså nu får väl TV ge sig. Vad är det för skit dom sänder? Finns det INGA andra program? Och vad är det för kändisar som ställer upp? Johannes Brost! Han var stor som Joker i Rederiet, men sen då. Jo de e klart han gjort massa, massa annat, men de var ett tag sen. Är han rädd att vi ska glömma bort honom. Hon den där Picasso då? Lilla gumman. Det hjälper inte att vinna Idol, man ska kunna prestera EFTER den serien oxå. Vem e de mer... Jo, Regina Lund. Jag gillade henne förut, men sen jag såg henne i soffan hos Malou härom morgonen, då hon försökte övertyga hur roligt hon haft och att det var en upplevelse alla verkligen skulle behöva få, då tappa jag allt jag nånsin haft för henne. Snälla nån! Sen kommer jag inte ihåg vilka mer som va me. Tittade iof bara en stund, med vidöppen mun och "gloögon", för jag trodde inte att det var på riktigt. Men det var det... Jo! Anna Book för 17 gubbar. Men jag trodde att hon var alldeles för "mycket" för att få va me och för att ställa upp. Tänk så fel jag har haft ;) Det finns fler program som jag inte förstår mig på. Vad heter det där "Ballar av stål". Nu får jag ungarna på mig och en massa mer, men så totalt IQ befriande programmet e och så jäkla taskigt! Gillar inte sånt. Det måste väl finnas annat som är roligt man kan visa på TV. Nu har jag spytt lite galla över nåt som jag egentligen inte brukar yttra mig så mkt om, men men.. Så e de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar