2009-06-01

Svettigt

Jag har klippt hela gräsmattan ikväll. Det är ganska mycket och det var ett tag sen, så det var rätt tungt. Men nu är det gjort... Sköönt!
Imorgon ska det ju bli regn, sägs det. Himla kul... Det är ju skönt att man bor som man gör ändå för man kan ändå välja lätt om man ska va ute eller inne. För idag var det varmt och då gick det bara inte att vara ute hela tiden.
På sena em så grillade vi och tjejerna åt med GOD aptit kan jag säga. Nyfriterade pommes och grillad kycklingfilé på spett. Det är såå gott och det älskas här hemma!
Nu är kl 21.41 och Conny e på jobbet. Ludvig kom precis ner och busar upp två vakna tjejer ÄNNU mer. Tack Ludde Pudde..... ;)
Nej. Nu måste jag försöka somna de små.. Natti natti everyone!

1 kommentar:

  1. Vilka godingar ni har =)
    Har dina barn också svårt för att somna på kvällarna?!
    Här får jag näst intill muta dom i säng *ha ha*
    Jag förbannar ljuset, nästan....

    Önskar en trevlig helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera