2009-05-31

Alla morsors dag!

När jag vaknade imorse så var Ella och Conny inte hemma. Dom var och handlade lite. Jag fick en blomma av barnen som Ella valde och sen fick jag 10 röda, enormt stora rosor av Conny för att jag är hans barns mamma. Sen hade han köpt lite gott pålägg och painriche!
Mys-mums!
Den här rosen är nästan 10 cm i diameter. Helt otroligt vacker och doftar underbart såklart! Av barnen fick jag en blåöga. Den valde då Ella. Dom e såå söta de blommorna.
Såhär stod det på kortet jag fick! Ett så sött kort med söta blomster och sen en text som var så cool! Och passande såklart he hee.... Det blev jag jätteglad för.
Från alla min barn! Tänk att jag har 4. Det är häftigt. Hade jag varit 5 år yngre hade jag gärna haft minst en till. Faktiskt! Men min kropp protesterar högt och tydligt.
Jag är såå nöjd ändå...
Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar