2011-01-31

Ont de gör ont...

Har sjukt ont i mina höfter och börjar få ryggskott. Förmodligen en kommande förkylning i kombination med att jag gick en promenad på ishala trottoarer förut. Inte kul. Vill inte bli liggande...

Idag har Ella varit hos en kompis. Hanna. Skönt. Alice och jag fick lite lugn och ro då. Gick en sväng på stan och fikade på Princess. Där träffade vi Pernilla som vi pratade med en stund :) Efter fikat gick vi i lite affärer, men Alice blev glass sugen så det var bara att gå hem. Efter att vi köpt en stor Daim strut :) Lilla skrutt men stora glassen. Den enda som av glass idag i kylan :P

Funderar på att försöka få nån ordning på håret imorrn. Tjejerna ska på dagis och Conny får gå ut och fixa med nån bil eller nåt :P Jag vill vara själv ;)

Nu ska jag lägga mig under en filt för jag fryser nåt hemskt. Det är såå kallt här. Sen ska jag hålla tummarna att en viss sak blir som jag vill att den ska bli :)

Puss och kram <3

1 kommentar:

  1. Hej, raring!

    Så klart jag vill att du ska komma. JAG VILL HA DIN KLADDKAKA...hihi, nä, inte bara för kladdkakan naturligtvis. Vad kul att du ska börja på nytt jobb (vik). Var är det nånstans? Verkar kul i allafall. Har du färgat håret nu? Jag är ledig på onsdag iaf. Jobbar du då? Och ibland har man ingen inspiration, Johanna. Så är det bara. Jag är säker på att du får mer inspiration när ni flyttat. Men kom och fika snart.

    Kram kram på dig gumman.

    SvaraRadera