2011-01-30

Min sweet 16

Nu är han 16. Min son. Känns som om jag är lite stolt. Att jag har en sån stor pojke. Lång e han oxå. Och snygg såklart. Ska bara klippa honom :P

Jag är stolt över att jag har 4 barn. De e bra gjort. Det får jag säga :) Vi är långt ifrån den perfekta familjen, men vi har det bra tillsammans och Det Är viktigast. Och vi har varandra. Alltid. Det känns tryggt. Lite krångligt att vara så många. Max får inte plats i en vanlig bil. Man kanske inte har råd med saker som andra har. Vi blir inte bortbjudna på middag speciellt ofta. Vi tar stor plats och låter mycket. Men vi har varandra. Alltid <3

En annan familj vi känner är lika många. Eller faktiskt fler. Det är skönt. Dom är inte heller den perfekta familjen. Lika ihop blandade som vi :) Sköna att umgås med för vi förstår varandra :)

Lght vi flyttar till i mars är 50 kvm mindre än den här. Mycket trängre. Men det gör inget. Den ÄR bättre planerad och Det är viktigast. Längtar sjukt mycket dit nu. Känns som om vi landar då. Trodde vi skulle bo lite längre här, men att det inte var för alltid, det visste vi ju. Där borta, i nya, är det nära till min favo mat butik, Humlan och jag kan gå och lämna tjejerna på dagis :) Det viktigaste av allt just nu, Lojsan får 3 min promenad till skolan. Det lr nästan det bästa. Sen börjar Ella i samma skola i höst och sen Alice Plutten om 2 år. Längtar längtar längtar :)

På tisdag ska jag på en liten intervju. Om ett vik. Känns spännande. Helt annat mot det Jag nyss jobbat med :)

Funderar oxå på att bleka håret. Alltså göra en avfärgning och sen en lagom ljus toning, typ råttfärgat :P och sen massa slingor i det. Ljusa och kanske lite mörka, ev några röda. Har så mkt grått hår nu och jag pallar inte färga o färga jämt. Fast jag tycker mörkt hår är snyggast, så vi får väl se hur länge Jag står ut :P:P

Vill iaf förnya mig totalt. Behöver det.... Har köpt träningsskor o tights. Imorrn ska jag hämta träningskortet, sen ska jag vänta på att The blod stops, sen finns det inget som hindrar. Jag bara hoppas att höfterna ska hålla... Dom måste bara det :/

Provade att köra Zumba idag. Jag som älskar att dansa... Nä fy. Inget för mig. Fast jag SKA ge det en chans för det var ganska jobbigt :P Skulle vilja ha en cross-trainer hemma men det finns nog inte plats för det. Tyvärr..

Nähä. Om man ska ta sin tunga gamla kropp och krypa ner i sängen. Godnatt alla ni tusentals som inte läser min Blogg :)

Och kram <3

1 kommentar:

  1. Du kan komma hit och låna våran crosstrainer om du vill=)

    Skönt att höra om allt positivt med en stor familj! Helt ärligt så är jag grymt sugen på ett barn till nu.... men det återstår att se... vet in om karln är lika på=)

    kramar

    SvaraRadera