2011-02-24

Imorrn är det dags !!

Då går flyttlasset... Som jag har packat idag. Helt slut. Ont i ryggen som bara jag kan få...

Som sagt. Packat. Kanske 20 kartonger, slängt kanske 3 stora sopsäckar. Ludvig har varit jätte duktig oxå med sina saker idag. Lojsan packade (rörde till det) tills hon såg en spindel i sitt rum. Nu har jag försökt få lite ordning där inne efter att hon rymde till sin pappa en sväng. Conny packar sina saker nu.

När tjejerna har somnat ska vi faktiskt sätta oss i soffan, ta lite vin och se en film. Behöver det känner jag. Sista kvällen i denna lght :) Imorrn bitti går tjejerna till dagis härifrån och kommer hem till nya boendet. Det tycker dom e lite konstigt men vad ska man göra... Blir nog spännande imorrn med oxå rummet :)

Just nu vilar jag ryggen en stund. Typiskt att få ont nu :(

Nähä. Kanske blir lite bilder snart i nåt inlägg. Fruktansvärt tråkig jag har blivit i min Blogg. Förlåt :)

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar