2011-02-28

Jobbig flytt....

Det ÄR jobbigt att flytta. Jisses vad grejor vi har. Eller jag har för det mesta är mitt ;) Har slängt massor men behöver slänga massa, mycket mer...

Var ska man göra av allt nu då? Måste nog ha en flytt loppis... Jaa. Så får det bli... Vill inte slänga fina saker. Kan nån annan vilja ha kanske :)

Imorrn ska jag jobba. Ska aug skönt av. Komma bort en dag så man får nya krafter att packa upp... Önskar att det var lite finare tapeter, men men. Det får duga en stund.

Vad liten den här lght känns. Den gamla va på 165 kvm. Fatta hur stort det ÄR !!!! Den har nya är på 115,5. Inte stort men bättre planerad. Eller stort är det väl egentligen, men jämfört....

I helgen ska jag ta fram stora borrmaskinen och sätta upp speglar, tavlor osv... Gardiner oxå. Måste för värme och ekots skull :P Tjejerna vill ha Hallo Kitty gardiner. Det ska dom.oxå få... Blir lite gladare rum då :)

Nu ska jag nog sova så tag orkar barnen imorrn :)

Godnatt och sov gott alla <3

Ps.... man kan skriva en kommentar fast man inte är inloggad. Och man kan va annonym om man vill... Bara så ni "hemliga" läsare vet.... Ds
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar