2011-03-11

Fredagsmorgon.

Inte så värst speciellt eftersom Conny jobbar fm. Men men...

Om tjejerna håller sams, kanske jag kan få nåt gjort. Har en stor disk, massa ren tvätt som ska in i skåpen. Ett gäng flyttkartonger som behöver packas upp. Oj oj :P

Måste få ha lite mys och ledigt från sånt snart. Göra nåt skoj med mina tjejor. Ska iaf försöka få till en promenad snart.

Frukosten avklarad. Bara att sätta lite fart nu då.

Skulle behöva träna idag oxå. Usch så jag ser ut. Och sola ...

Tycker INTE om mig själv just nu, alls. En frisör skulle behöva ta sig igenom mitt hår oxå... Blää ingen bra dag idag...

Än sålänge är de små sams. Då blir man alldeles trött men samtidigt vet man att det inte varar länge...

Måste sätta fart. Puss ...

<3
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar