2011-03-10

Ibland...

...känner jag mi såå ensam. Har liksom ingen sån nära vän. Kvar... Jo en, fast hon bor inte här. Längre. En sån man kan ringa till när som helst. Prata om vad som helst. Trots att det gått lång tid.

Hade en sån vän. Förut. Han är borta nu. Långt borta. I himlen. Det var ju hans syster jag hälsade på för några helger sen. Vi är vänner nu. Det känns konstigt, fantastiskt, sorgligt och jätte bra <3 Nästa helg. Kanske... Kommer min allra bästaste hit. Sjukt länge sen vi sågs. Om allt går som vi vill, så stannar hon hela helgen. Då blir det party och utgång på lördagen. Den 19e alltså. Lite förmys på hotell sen till CoD för en kul kväll, sen tillbaka för att sova på hotellet. Cicci och Jag :) Mysigt.... Hoppas det blir av !! Imorrn jobbar Conny fm. Jag e själv hemma m tjejerna och jag ska försöka få lite mer ordning på torpet. Brukar gå bra när jag e själv :P Nu ska jag borsta mina tänder sen ska Jag nog sova tror jag... Iaf lägga mig bredvid min snusande lilla Plutt Alice ... Natti <3

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Hej , Läser din blogg då & då , tycker du skriver så bra , riktit kuligt att läsa faktiskt,,,,, o du verkar grym på att laga god mat , hälsn S.

    SvaraRadera