2011-03-08

jobb

När jag lämnade mina tjejor på sitt dagis idag, ringde dom från mitt och fråga om jag kunde jobba några timmar. Klart jag kunde :) Var på Pippi idag och imorrn ska jag vara på Bamse. Det ÄR såå kul. Önskar jag fattat det tidigare och utbildat mig, men men... Kanske är lite sent nu :(

Bara för att man är utbildad att ta hand om barn, behöver man ju inte passa till det. Gudarna ska veta att Det finns vissa som inte borde jobba med barn. Finns inget som säger att jag heller är perfekt men jag tycker det ÄR roligt. Jag blir glad av att vara hos den här förskolan, barnen, personalen och miljön, och det måste ju betyda nåt :)

Alice har nyss somnat. Tog ca 3 minuter... Nu ska Jag bara få på henne en blöja, ja hon har fortfarande det på natten, sen ska Jag rota i köket för jag e hungrig igen...

<3
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Vad kul att du trivs. Neeeeej, det är inte alls för sent att utbilda sig. Det är aldrig för sent. Nej, alla är inte lika bra, bara för att de är utbildade. Chattat nåt med Kevin då?

    Kramelikram Inka

    SvaraRadera