2011-03-29

Mitt stora skåp.

Idag blev det sålt. Kommer gråta blod, men det kommer till rätt personer. Dom tyckte väldigt mycket om det som det var :) Inget måla vitt här inte ;)

Nu har jag ingenstans att ha sprit och finporslin, så operation jaga hörnskåp har inletts. Har iof redan hittat ett, i E-tuna, där allt annat finns, men men. Man kanske ska ta en dagstur dit nåndag. Kul att gå lite där...

Har möblerat om i the Girls room oxå. Blev helt Okej. Dom vill ju ha egna rum. Lite svårt faktiskt just nu. Men jag har löst det. Tror jag. Alice ska få en egen hörna i den halva delen vid badrummet. Återigen får jag backa med mitt syande, men jag är van :/

Jag kommer alltid i sista hand och kommer alltid att göra det. Måste bara smälta det ordentligt... Företaget är nedlagt och lokalen uppsagd. Som sagt. Varför ska jag få nåt jag vill ha och mår bra av? Nä men glad ska jag va. Mamma ska jag orka va. Sambo ska jag orka va...

Suck, suck, helvetes suck vad jag är olycklig !!!

Faktiskt...
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Men gumman då, SÅ olycklig är du väl ändå inte? Jag förstår att du har fullt upp, men så har du ju 4 kids också. Vad tråkigt med företaget och lokalen, men om några år när barnen är större kanske du har lite mer tid och ork och kan börja med det igen? Tills dess får vi ta och börja med en vinkväll du och jag tycker jag! :)

    Styrkekram i vardagspusslet till dig!

    /Fellan

    SvaraRadera