2011-04-05

Helgen som gått...

Oj. Firade Conny i lördags igen, med min familj. Jag stod i 4,5h och lagade mat, snittar och annat gott :) Mm vad smaskigt det var... Älskar att stå vid spisen och hitta på massa gott :)

I söndags var jag lite trött men mådde rätt Okej ändå :)

Igår och idag har jag jobbat. Igår heldag på olika avdelningar och idag var jag ute med Bamsebarnen i skogen :) Härligt varmt och skönt var det. Alla hade fika med sig.

Imorrn ska jag oxå jobba hela dagen. På olika avdelningar, bla en stund i köket :)

Imorrn bitti kommer dom och börjar renovera Lojsans rum. Har plockat bort så mkt jag kan där inne. Nu sitter jag och är spänd på att få välja tapeter dit in. Vi har bara ikväll på oss. Onsdag eller torsdag börjar dom med stora hallen oxå. Åh såå kul. Kommer bli såå fint :) Om det finns nåt fint att välja på förstås :/

Återkommer med bilder.

Puss...<3
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Vad huslig du är! :)

    Just det, såg ngt på FB om nya tapeter och att du lagt in några bilder. Måste kolla! Det blir säkert jättebra! Det brukar alltid finnas något skoj att välja även om det är 'standard'.

    Kram på dig!

    /Fellan

    SvaraRadera