2011-04-28

TILL ANONYM !!!!

Hej anonym.

Visst är det för stort. Även om byggnaden är stor borde det ändå gå att göra mindre mysigare grupper. Känns mer och mer som en förvaring.

Jag hoppas du vill berätta för mig vem du är och vem ditt barn är. Du kan maila och jag lovar att inte berätta vem du är.

Det du berättar låter för jävligt rent ut sagt. Nä. M ska bort på något sätt. Hon förstör hela stället. Jävla tyrann.

Skulle vilja veta mer om den där andra ledaren du pratade om. Som sagt. Maila mig gärna. Jag tänker göra något åt det här. Min yngsta ska gå 2 år till. Vet inte om jag vill byta dagis för henne igen. Hon har redan fått byta en gång :/ Helst vill jag få detta att bli ett bra ställe.

Jag jobbar själv, vikarie, på ett mindre dagis i stan. Jag säger inte att det är perfekt, men det är skillnad. Man vet vilken avdelning man tillhör. Vet vilka fröknar man har osv... En trygghet. Helt underbart mycket mysigare.

Tyvärr är detta mycket förskolechefens fel. Hon ska lyssna på oss, hon ska vara lyhörd osv... Hon verkar bara trött.

Nä. Det måste bli en förändring.

Tack för att du delade med dig av dina upplevelser. Ensam är inte alltid stark.

Kram...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar