2011-08-16

Riktig skit dag som slutade bra.

Jaa. Ibland blir det bara så. Skrik och bråk och allt känns hopplöst. Fast efter regn kommer sol. Tur det :)

Har en hemsk tandvärk som plågar mig. Hoppas jag får en tid snart för det är skitjobbigt...

Idag va jag hos min Tjammo.(Farmor) Hon är 93 år. Sååå söt min Tjammo. Sååå liten... Hon har frågat efter mig. Lite underligt. Lite virrig e hon ju. Men när hon såg mig idag lös hon upp. På ett sött sätt :) Vi pratade med henne. Pussade och kramade henne. Hon höll mig i handen. Hennes smala, beniga lilla hand. Vi konstaterade att jag och Tjammo har exakt likadana händer och naglar. Fina med andra ord :P

Idag tog jag kontakt m en gammal vän. Vet inte om den vännen läser här, tror inte det, därför kan jag skriva det. Har velat höra av mig länge men inte riktigt vågat. Vår vänskap slutade lite konstigt. Fast jag hoppas vi kan bli vänner igen. Saknar det.... Mycket.

Nu ska jag sova. Godnatt alla glada och alla ni andra <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Men ååh, det låter så fint. Min farmor blev bara 74, och jag ångrar mycket att jag inte träffade henne på slutet. :(
    Ta vara på tiden och var tacksamma att ni fått så många år med dem.

    Spännande med vännen förresten, hoppas det går bra!

    Kram!

    SvaraRadera