2011-08-15

Skit

Alltså när man bara får skit eller inget tillbaka hur ska man orka med allt då?

Oföretagsamma karlar. Otacksamma ungar. Och Jag som bara blir en bitch och sur och måste skälla på allt och alla. Så Jävla trist.

Om en vecka börjar skolan. Herregud. Jag har en stor klump av ångest i magen. Hur faan ska jag få min son att fatta att han gör mig så illa. Går han inte till skolan, ja då flippar jag totalt....

Pengar. Ett Jävla helvete och alltid brist, men Det problemet Skiter jag i. Alldeles för mkt annat som är jobbigare.

Jag orkar inte mer snart för jag får INGEN hjälp att känslomässigt klara av allt. Det är nog värst.

Nu ska jag iaf duscha. Sen fortsätta sura, för faan vad besviken jag är just nu....
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar