2011-10-13

Första kärleken.

Ha haa. Jaa. Den va ju speciell. Vet inte riktigt vem jag ska räkna som min första kärlek. Vet bara att det kunde göra så himla ont. Att lämna och bli lämnad, även fast man va så ung...

Hade ju några "långa" förhållanden då i små skolan. Men det var väl kanske bara tre som var mina kärlekar då. P, J och H. Två av dom har jag iaf kontakt med idag och en av dom träffade jag i lördags eftersom vi gick i samma klass.

Minns inte hur vi blev ihop, vem som gjorde slut, och i vilken turordning nånting var, men det var lite tårar inblandade vet jag...

Nu är det min lilla Lojsans tur. Bli ihop, göra slut, vara ledsen och allt sånt. Hon vet inte hur mkt jag lider med henne, men hon vet inte heller att jag vet att det går över :) För det gör det ju så småningom :)

Mister du en står det tusen åter. Fast just då känns det ju inte så ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar