2011-10-13

Varde ljus

Lilla partyt igår gick bra. Trevligt att sitta ett gäng tjejor och snacka lite skit. Vuxet prat. I like...

Alla handlade nånting. Jag tror man kan bli beroende av dessa ljus för dom är otroligt fina. Doftar gott och räcker länge. Okej. Dom kostar en slant. Men vill man ha kvalité så :)

Jag hade städat hela dagen. Som tur var så var det mörkt när alla kom. Så mysigt med alla olika ljus :) Till fika bjöd jag på Jennys frallor, som jag bakat. Kladdkaka och ananaspaj med glass. Gott ....

Nu är klassfesten över. Ljuspartyt klart, nästa grej är 40-års kalaset. Det sköna med det är att man avverkar saker men ändå har nåt att se fram emot :)

Fick kloka ord av lillasyster Caroline, i en kommentar nedan. Och hon har ju så rätt. Men hon vet oxå hur Jävla svårt jag har det att göra saker. Men jag Ska. För min egen skull, alltså för familjens skull.

I november är det Syfestival i sthlm. Den skulle jag så gärna vilja gå på. Conny jobbar natt den helgen. Det ÄR alltid nåt som hindrar att jag ska få göra det jag vill.... Speciellt hans schema. Men det är som det är. Kanske kan leja bort tjejerna några timmar. Vi får se... Längtar till sthlm vilket fall som helst :)

Nu ska jag röja lite efter igår. Sen ska jag nog tända nåt av mina väldoftade ljus och planera kläder till nästa evenemang :)

Lite frukost i magen först kanske :)

Hej sålänge!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar