2012-01-17

Alltså jag vet inte riktigt ;)

Hi hii. Såhär snygg var Alice när jag kom hem på lunch idag. Mitt smink ligger för långt ner i skåpet, helt enkelt... Själv var hon ju supernöjd. Sååå fin sååå :)


Jag har jobbat idag. Är lite för snabb, även om jag tar det lugnt. Alltid klar en halvtimma innan jag ska... Får göra lite mer hos folket. Damma mer och så ... Vill ju ha timmarna.


Fast idag gjorde det inte så mycket. Jag ville hem till Ella Bella Päronmuffins som kräks och hade skyhög feber :/ Fick inte behålla någonting... Men. Jag är ju en kräk van mamma, efter Ludvigs alla sjukhusbesök så. Storebror handlade Cola, sen var det bara att få i henne. Lite i taget. Hela tiden och till slut så vände det :) Skönt. Man slutar liksom andas när ens barn är så sjukt... Lill gumman. Nu sover hon iaf och jag har lovat henne att hon kommer må mycket bättre imorrn :)


Hoppas bara att det inte var magsjuka... Tror inte men det lär vi bli varse :)


Åh precis just nu kände jag en stark längtan efter sommar och loppis. En av de bästa har tyvärr lagt ner, flyttat och blivit skitdyr. Minns inte namnet på den... Ja jaa. Det poppar säkert upp flera :)


I sommar bor ju andra lillasyster i stan också. Det längtar jag till. Kan man ses oftare ;) Hjälpas åt lite mer... Framförallt åka på loppis ihop ha haa :) En annan bra sak är Sotis. Sarahs hund som jag sett växa upp och som varit vår nästan ett år. Hon bodde hos oss i Svalsta. Jag älskar den kolsvarta hunden. Hon fyller 7 år snart. Fina Sotis. Hon ska få bo lite här hos oss. Undrar vad Skorpan säger då :o Sotis älskar katter, och Skorpan är himla nyfiken på hundar. Det måste gå bra helt enkelt


Nä. Nu måste jag sova. Ont i halsen hela tiden. Undrar när det ska gå över ...


Kram och godnatt <3


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar